10 minut czytania
Ile kosztuje logo?
Logo to nie tylko graficzny znak identyfikacyjny firmy; to wizytówka przedsiębiorstwa, która przyciąga uwagę, wywołuje emocje i pozostaje w pamięci klientów. Jest to wizualny skrót myślenia [...]
14 minut czytania
Grafika na social media – dlaczego warto o nią zadbać?
Grafika na social mediach przyciąga uwagę, buduje rozpoznawalność marki i inspiruje do działań konsumenckich. Jak i dlaczego warto angażować się w jej tworzenie?
17 minut czytania
Czym jest sztuczna inteligencja?
SI to zdolności maszyn do czynności, które wykonywane były przez człowieka. Od sztucznej inteligencji oczekuje się, że będzie działać na podobieństwo ludzkiej, a nawet dużo lepiej.
11 minut czytania
Dlaczego tak ważny jest backup strony internetowej?
Awaria serwera, wirus albo przypadkowe usunięcie plików z pewnością wprowadzają w zakłopotanie. Jak zapobiec kłopotliwej sytuacji i ustrzec się przed utratą swojej strony?
9 minut czytania
Omnibus dyrektywa – co to jest?
Dyrektywa Omnibus została wprowadzona w celu dostosowania przepisów prawa do zmian na rynku handlu w Internecie. Ten akt ustawodawczy UE powstał, aby unowocześnić prawa konsumenta.
10 minut czytania
Ile kosztuje stworzenie strony internetowej w 2024 roku?
Jesteś przedsiębiorcą i chciałbyś stworzyć stronę internetową? Pytanie o konkretną cenę strony, bez nawet podstawowego określenia oczekiwań jest jak pytanie o cenę samochodu.
16 minut czytania
Czym jest Profil Firmy w Google?
Wizytówka od Google to podstawowe informacje o Twoim biznesie ale i forma marketingu umożliwiająca klientowi kontakt z Twoją firmą.
9 minut czytania
Co to WordPress?
WordPress to jeden z systemów zarządzania treścią, czyli CMS strony internetowej. To doskonały system zarządzania materiałami, które umieszczane są na naszej witrynie.
12 minut czytania
Darmowa strona internetowa? Czy to się opłaca?
Czy istnieje sposób, aby zbudować stronę internetową swojej firmy za darmo? Czy zrobić to samodzielnie, czy zlecić to agencji interaktywnej?
15 minut czytania
Opinie Google – skuteczny sposób na budowanie wizerunku i pozycjonowanie
Opinie są jednym z rankingowych czynników. Mogą albo pomóc naszej firmie, jeśli są pozytywne, lub jej zaszkodzić w przypadku tych negatywnych.
6 minut czytania
Profil firmy w Google – jak go utworzyć?
Sposób założenia wizytówki jest prosty i zawiera się w kilku krokach. Przejdź każdy z nich i pokaż się w wynikach Google Maps swoim klientom.
10 minut czytania
Jak skrócić czas ładowania strony?
Wolne ładowanie strony potrafi wzbudzić zniecierpliwienie i sprawić, że być może stracisz klienta. Jak zapobiec takiej sytuacji?