
10 minut czytania
Cechy dobrego logo
Dobre logo to takie, które kojarzą Twoi klienci i które wyróżnia się na tle Twoich konkurentów. To wizualne odzwierciedlenie wartości Twojej marki oraz kluczowy element identyfikacji.

9 minut czytania
Jak stworzyć logo, które zbuduje silną markę?
Logo to nie tylko symbol graficzny – to znak rozpoznawczy firmy i pierwszy krok w budowaniu jej tożsamości. Logo będzie nieodłącznym elementem komunikacji z klientami.

7 minut czytania
Dlaczego warto dbać o aktualizowanie WordPress?
Aktualizacje WordPressa to nie tylko kwestia techniczna, ale fundament bezpieczeństwa, wydajności i niezawodności strony. Zobacz, jak aktualizować mądrze i bezpiecznie.

7 minut czytania
Audyt SEO: Jak ocenić stan swojej strony?
Nawet bez wsparcia specjalisty możesz wykonać wstępną ocenę swojej strony. Audyt SEO pozwoli ujawnić problemy techniczne, braki w treściach czy błędy w linkowaniu. Sprawdź, co możesz [...]

14 minut czytania
Pozycjonowanie strony internetowej: Kluczowe aspekty i strategie
Pozycjonowanie to nie jednorazowa akcja, lecz długofalowy proces. Jego głównym celem jest zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Dowiedź się, jak zdobywać lepsze pozycje.

11 minut czytania
Aktualizowanie treści na stronie jako element strategii SEO
Dodawanie nowych treści oraz nowelizacja istniejących artykułów, blogów czy opisów produktów, pomaga utrzymać stronę „żywą” i atrakcyjną dla użytkowników i robotów indeksujących.

14 minut czytania
Jak dostosować stronę do WCAG 2.1: Kluczowe elementy i audyt dostępności
Dostosowanie witryny do WCAG 2.1 sprawia, że staje się ona bardziej dostępna, co przekłada się na lepsze doświadczenie użytkowników, wyższe zaangażowanie oraz lepszą widoczność.

14 minut czytania
Dostępność cyfrowa strony internetowej dla osób z niepełnosprawnościami
Strony dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami spełniają wymogi prawa, odpowiadają na potrzeby szerokiej grupy użytkowników i tworząc wspólną przestrzeń cyfrową bez granic.

9 minut czytania
Redesign strony internetowej poprawia jej funkcjonalność i efektywność
Redesign to metodyczne podejście do tworzenia strony WWW, które ma na celu uczynienie jej bardziej atrakcyjną wizualnie, funkcjonalną i skuteczniejszą w realizacji celów biznesowych.

10 minut czytania
6 powodów, dlaczego ważne jest zarządzanie i administracja strony internetowej
Zarządzanie i administracja strony internetowej to kluczowe działania wpływające na jej poprawne funkcjonowanie, wydajność oraz bezpieczeństwo.

13 minut czytania
Sklep e-commerce czy strona www? Co wybrać?
Decyzja o tym, czy otworzyć sklep internetowy czy stworzyć stronę dla swojego e-biznesu powinna być uzależniona od celu biznesowego, grupy docelowej oraz rodzaju oferowanych produktów.

10 minut czytania
Responsywna strona – dlaczego Twoja firma musi taką posiadać?
Responsywna strona internetowa to taka, która automatycznie dostosowuje swój wygląd i układ do rozmiaru ekranu i orientacji urządzenia, z którego jest przeglądana.