ZAMKNIJ

Flore Sensuel (logo)

Logo i elementy identyfikacji wizualnej dla manufaktury naturalnych kosmetyków Flore Sensuel, prowadzonej przez dr n. biol. Anettę Wieczorek.

Zakres działań
Idendyfikacja wizualna / Logo

WYZWANIA

Kosmetyki robione są ręcznie, z najwyższej jakości składników naturalnych. Marka musiała więc przywoływać odczucia związane z elegancją i kobiecością jak również z naturalnym i rzemieślniczym charakterem produktów.

REZULTATY

Wykonaliśmy 3 różne projekty spełniające założenia (widoczne powyżej). Ostateczny wybór padł na logo o kaligraficznym charakterze. Nasza Klientka zamówiła również wiele dodatkowych projektów w tym ulotkę informacyjną, wizytówki, stronę internetową. W planach są etykiety do produktów i kampania marketingowa.

Firma wytwarza produkty na rynek lokalny, ale tej identyfikacji nie powstydziła by się firma kosmetyczna o międzynarodowym charakterze. Tego też życzymy Flore Sensuel!

POWRÓT
DO LISTY