Blog

Kategoria wpisu: #KNOW_HOW #TO_CIEKAWE!
Czym jest wizyt贸wka Google?';

Czym jest wizyt贸wka Google?

W Internecie mo偶esz pokaza膰 sw贸j biznes za pomoc膮 strony WWW, medi贸w spo艂eczno艣ciowych, ale i wizyt贸wki w Mapach Google. Wizyt贸wka to podstawowe informacje o biznesie ale i forma marketingu umo偶liwiaj膮ca klientowi kontakt z Twoj膮 firm膮. Je艣li, jeszcze jej nie masz i zastanawiasz si臋 jak zrobi膰 wizyt贸wk臋, nie zwlekaj. Proces utworzenia wizyt贸wki jest prosty i szybki. By膰 mo偶e w Mapach Google pojawia si臋 ju偶 Tw贸j biznes, lecz nie Ty nim zarz膮dzasz. Koniecznie przeczytaj, dlaczego powiniene艣 zaanga偶owa膰 si臋 i nie pozostawia膰 tematu bez opieki. Zobacz jak wygl膮da wizyt贸wka Avangardo 馃檪

Czym jest wizyt贸wka Google? 1

Co powinna zawiera膰 wizyt贸wka?

  • Nazwa firmy
  • Logo
  • Dane w艂a艣ciciela/zajmowane stanowisko
  • Adres (je艣li firma na siedzib臋 stacjonarn膮)
  • Numer telefonu (je艣li chcemy umo偶liwi膰 klientom kontakt)
  • Adres mailowy
  • Adres strony internetowej

Wizyt贸wka Google mo偶e w swojej formie odbiega od wizyt贸wek tradycyjnych, ale funkcja, jak膮 pe艂ni jest podobna. Zawiera wszystkie informacje, kt贸re mog膮 przys艂u偶y膰 klientowi, aby m贸g艂 skorzysta膰 z us艂ug Twojej firmy. Internetowa forma wizyt贸wki daje jednak zdecydowanie wi臋ksze pole manewru i miejsca na wyr贸偶nienie si臋 na tle innych. Masz mo偶liwo艣膰, opr贸cz podstawowych wiadomo艣ci, doda膰 zdj臋cia, bardziej szczeg贸艂owe informacje, jak godziny otwarcia czy szczeg贸艂owy opis oferty. 艢wietn膮 funkcj膮 jest mapa, kt贸ra z poziomu wizyt贸wki, wyznacza tras臋 do siedziby firmy.

Po co firmie wizyt贸wka online?

Wizyt贸wka to jedno z kluczowych narz臋dzi marketingowych, pe艂nych informacji dla klient贸w o Twoim biznesie. Ma ona 艂atwo dostarczy膰 u偶ytkownikom poszukiwanych przez nich informacji. Czy to s膮 dane kontaktowe, zakres oferty, czy opinie o firmie. Konieczno艣ci膮 powinna by膰 aktualizacja tre艣ci. Wa偶ne, aby od艣wie偶y膰 godziny otwarcia, je艣li zosta艂y wyznaczone inne ni偶 wcze艣niej. Je艣li zmieni艂 si臋 jej adres, czy siedziba nale偶a艂oby r贸wnie偶 wprowadzi膰 zmiany na profilu i doda膰 zdj臋cia nowej lokalizacji. Tworz膮c nowe us艂ugi, czy kategorie produkt贸w wskazane jest dodanie takiej wzmianki w opisie us艂ugi w wizyt贸wce. W wizyt贸wce powinny znale藕膰 si臋 przydatne dla u偶ytkownik贸w dane i komunikaty o Twoim biznesie. Je艣li nie masz strony internetowej, to taka mniejsza jej wersja. 馃檪

Przede wszystkim z poziomu wizyt贸wki mo偶esz zarz膮dza膰 opiniami na temat swojej firmy. Szybka reakcja pod negatywn膮 opini膮 z pewno艣ci膮 b臋dzie przychylnie odebrana. Pami臋taj, 偶e wiele os贸b przed podj臋ciem konwersji, skorzystania z Twoich us艂ug, czy zakupu produktu, przeczyta komentarze na Tw贸j temat. W opiniach mo偶esz sporo dowiedzie膰 si臋 o swojej firmie, pracownikach czy produktach. Zarz膮dzanie opiniami jest zdecydowanie po偶膮danym dzia艂aniem. Szczeg贸艂owo ten temat opisali艣my na osobnym artykule.聽Tylko dzi臋ki wizyt贸wce mo偶esz wp艂yn膮膰 na uwagi klient贸w w sieci.

Wskaz贸wka馃挕 – Co jaki艣 czas trzeba wej艣膰 na profil firmy, tak 偶eby Google widzia艂 aktywno艣膰. Je艣li nie b臋dziemy tego robi膰 algorytm mo偶e uzna膰, 偶e firma przesta艂a istnie膰 i usun膮膰 lub zablokowa膰 wizyt贸wk臋. Je艣li Ty za艂o偶y艂e艣 profil, powiniene艣 otrzyma膰 wcze艣niej tak膮 informacj臋. Warto jednak zapobiec takiemu dzia艂aniu i regularnie zagl膮da膰 i aktualizowa膰 Tw贸j profil firmy w Google.

Optymalizacja wizyt贸wki Google

Czym jest wizyt贸wka Google? 3

Wizyt贸wka pe艂ni r贸wnie偶 skuteczn膮 i kluczow膮 rol臋 jako narz臋dzie marketingowe. Podobnie jak w przypadku stron WWW mo偶na podda膰 procesowi optymalizacji SEO wizyt贸wk臋. Dzi臋ki dobremu zarz膮dzaniu funkcjonalno艣ciami, jakie oferuje, mo偶emy wskoczy膰 w rankingu wyszukiwarki w mapach. Skrupulatne wype艂nienie informacji, dodanie zdj臋膰, plus regularna publikacje news贸w s膮 ju偶 dobr膮 praktyk膮 dzia艂a艅 SEO.

Najwa偶niejsze optymalizacje, o kt贸re powinno si臋 zadba膰 to:

  • Dodanie i zg艂oszenie wizyt贸wki do Google
  • Uzupe艂nienie prawdziwymi informacjami pozycji i ich sp贸jno艣膰 z reszt膮 wzmianek w Internecie
  • Urozmaicenie w zdj臋cia wizyt贸wki
  • Zbieranie opinii i zarz膮dzanie nimi efektywnie
  • Nieduplikowanie tre艣ci ze strony internetowej
  • Aktualizacj臋 informacji i wpis贸w
  • Budowanie contentu w newsach

Proces dzia艂a艅 SEO dla wizyt贸wki jest podobny do wi臋kszo艣ci, kt贸re stosuje si臋 na stronach internetowych. Warto przyjrze膰 si臋 tematowi pozycjonowania bli偶ej.

Elementy dzia艂a艅 SEO dla wizyt贸wki na stronie internetowej, kt贸re wymagaj膮 r贸wnie偶 zaanga偶owania to:

  • Responsywno艣膰, czyli sp贸jno艣膰 wy艣wietlania informacji na ka偶dym urz膮dzeniu. Zapewnia to komfort u偶ytkownikom podczas przegl膮dania wynik贸w wyszukiwania.
  • Lokalne s艂owa kluczowe na stronie internetowej. Wpisy na blogu, czy opis zakresu dzia艂alno艣ci z dopiskiem nazwy miasta mo偶e r贸wnie偶 umo偶liwi膰 pojawienie si臋 wizyt贸wki Twojej firmy na wy偶szych pozycjach. Zaakcentowanie na stronie g艂贸wnej witryny internetowej lokalizacji z pewno艣ci膮 wp艂ynie na lepsze wy艣wietlanie wizyt贸wki w mapach Google.
  • Mapa znajduj膮ca si臋 na stronie internetowej Twojej firmy, osadzona z poziomu wizyt贸wki, potwierdza prawdziwo艣膰 i sp贸jno艣膰 informacji.

Optymalizacja wizyt贸wki z pewno艣ci膮 si臋 op艂aci. Podobnie jak dla stron internetowych, dzia艂ania SEO w wizyt贸wce maj膮 uplasowa膰 firm膮 na pierwszych miejscach w wyszukiwarce.

艁atwe dodawanie mapy na stronie WWW dzi臋ki wizyt贸wce

Posiadacze profilu Google My Business w 艂atwy spos贸b mog膮 doda膰 mapk臋 z lokalizacj膮 swojej siedziby na stronie internetowej. W panelu zarz膮dzania stron膮 wystarczy osadzi膰 map臋 z po艂o偶eniem naszej siedziby firmy. Istnieje na to kilka sposob贸w. Mo偶esz wklei膰 na swoj膮 stron臋 kod z wykorzystaniem tzw. iframe – taka opcja jest bezp艂atna ale nie daje 偶adnych mo偶liwo艣ci zaawansowanego wp艂ywania na zwarto艣膰 i wygl膮d map.

Je偶eli chcia艂by艣 dopasowa膰 wygl膮d mapy do swojej strony internetowej czy zmieni膰 spos贸b wy艣wietlania markera (pinezki), b臋dziesz musia艂 osadzi膰 map臋 z wykorzystaniem tzw. API. Jest to us艂uga p艂atna. Cena us艂ugi uzale偶niona jest od ruchu jaki jest na Twojej witrynie. W ramach 鈥減rezentu鈥 Google ofiarowuje 200$ miesi臋cznego kredytu, je艣li nie przekroczysz liczby za艂adowa膰 statycznych do 100 000 razy a dynamicznych do 14 000 razy. Ustalaj膮c limit, wynosz膮cy nawet 200$, mo偶esz unikn膮膰 naliczenia op艂at. Konieczno艣ci膮 jest podpi臋cie karty kredytowej do swojego konta. Darmowy limit jest jednak na tyle du偶y, 偶e prawdopodobnie ich nie przekroczysz i Google nie naliczy op艂at.

Co je艣li, nie Ty stworzy艂e艣 wizyt贸wk臋 Google?

Wyniki w mapach to informacje o Twoim biznesie. Je艣li nie Ty stworzy艂e艣 profil swojej firmy w Google Map, zrobi艂 to albo lokalny przewodnik, albo Google na podstawie informacji w Internecie o Twoim biznesie lub inna osoba. Koniecznie zadbaj o prawa dost臋pu do panelu zarz膮dzania. W wyszukiwarce wyszukaj firm臋 i zg艂o艣 prawo dost臋pu do jej panelu. Post臋puj膮c zgodnie z instrukcj膮, przechodzisz kolejne etapy maj膮ce na celu zweryfikowanie w艂asno艣ci firmy. Nie pozostawiaj bez kontroli zawarto艣ci wizyt贸wki. Przecie偶 to Twoja firma. Masz mo偶liwo艣膰 edytowania informacji, czy chocia偶by zg艂oszenie nadu偶ycia. Z profilu wizyt贸wki zarz膮dzasz opiniami jako w艂a艣ciciel, buduj膮c profesjonalny wizerunek firmy.

Zmiany w profilu firmy mog膮 by膰 zg艂aszane przez innych u偶ytkownik贸w Internetu jak np. lokalny przewodnik. Je艣li jeste艣 w艂a艣cicielem profilu, zawsze zostaniesz o tym poinformowany. W celu potwierdzenia prawdziwo艣ci informacji Google prze艣le zapytanie o potwierdzenie, czy takowa nast膮pi艂a. Je艣li profil firmy w Google nie nale偶y do Ciebie, nie b臋dziesz mia艂 wp艂ywu i mo偶liwo艣ci weryfikacji prawid艂owo艣ci sugerowanych zmian.

Jak usun膮膰 wizyt贸wk臋?

Przed podj臋ciem decyzji o usuni臋ciu wizyt贸wki przeanalizuj, czy na pewno chcesz to zrobi膰. Je艣li, b臋dziesz chcia艂 odzyska膰 dost臋p, b臋dzie to utrudnione i mo偶e potrwa膰. Jak mawiaj膮 „Internet nie zapomina”, wi臋c i wizyt贸wka mo偶e zosta膰 nadal wy艣wietlana, a stracisz mo偶liwo艣膰 zarz膮dzania informacjami. Je艣li chcesz podj膮膰 takie kroki, poniewa偶 firma zosta艂a zamkni臋ta, oznacz j膮 jako zamkni臋t膮 na sta艂e. Dzi臋ki temu mo偶esz pobra膰 dane i wykorzysta膰 je ewentualnie w innym profilu.

Usun膮膰 wizyt贸wk臋 mo偶esz tylko z poziomu w艂a艣ciciela profilu moja firma w Google. Pami臋taj, 偶e mo偶esz zawsze zg艂osi膰 nieprawid艂owe informacje, czy wyst膮pi膰 o prawo dost臋pu do panelu zarz膮dzania. Nie musisz od razu usuwa膰 wizyt贸wki.

Czy mo偶na usun膮膰 profil konkurencji?

Dzia艂anie zwi膮zane z usuni臋ciem profilu firmy z Map Google s膮 tak skonstruowane, 偶eby skutecznie zapobiega膰 takim sytuacjom. W Internecie r贸wnie偶 obowi膮zuj膮 zasady uczciwej konkurencji, dlatego nie powiniene艣 podejmowa膰 takich krok贸w. Google stoi w obronie u偶ytkownik贸w i mocno ogranicza usuwanie profili w Mapach. Szkoda wi臋c marnowa膰 czas na takie pr贸by wyeliminowania konkurencji. Lepiej przeznaczy膰 ten czas na udoskonalenie swojej firmy i jej wizyt贸wki w Google.

Zawieszenie profilu firmy 

W przypadku kiedy Google uzna, 偶e dzia艂ania na profilu firmy s膮 niezgodne z regulaminem zawiesi lub ostatecznie usunie wizyt贸wk臋. 

鈥淶awieszona. Ta lokalizacja zosta艂a zawieszona z powodu problem贸w z jako艣ci膮 danych.鈥

Je艣li, taki komunikat wy艣wietli si臋 po zalogowaniu do profilu Twojej firmy, musisz podj膮膰 dzia艂ania wyja艣niaj膮ce. Pami臋taj, 偶e regularnie zagl膮daj膮c na profil w Mapach, jeste艣 w stanie szybko dostrzec taki sygna艂. Mo偶esz w ten spos贸b zapobiec spadkowi ilo艣膰 telefon贸w, czyli zainteresowania Twoj膮 ofert臋. Zw艂aszcza je艣li Twoja firma nie ma strony internetowej, a wizyt贸wka jest jedynym miejscem, gdzie mog膮 wyszuka膰 Twoj膮 ofert臋 potencjalni klienci.

Pami臋taj, 偶e zawieszon膮 wizyt贸wk臋 mo偶na odzyska膰. Natomiast, je艣li zostanie ona usuni臋ta, takie dzia艂anie zostanie zastosowane dla wszystkich przypi臋tych do profilu firmy. Takie sytuacje maj膮 rzadko miejsce, lecz bez kontroli nad panelem zarz膮dzania mo偶esz przeoczy膰 ostrze偶enia.

Przyczyny zawieszenia wizyt贸wki

Mo偶e zaistnie膰 wiele powod贸w zastosowania takiego dzia艂ania przez Google, jednak s膮 one niejednoznaczne. Do najcz臋stszych nale偶y niedostosowanie si臋 do regulaminu lub duplikat wizyt贸wki. Podw贸jna wizyt贸wka mo偶e wprowadza膰 w b艂膮d poszukiwaczy i skutkowa膰 wstrzymaniem wy艣wietle艅. Powodem duplikacji bywa sytuacja, 偶e kto艣 inny m贸g艂 r贸wnie偶 stworzy膰 profil Twojej firmy w sieci. Google nie jest w stanie zweryfikowa膰 poprawno艣ci, przez co nie wy艣wietli 偶adnej. 

Cz臋ste blokowanie wizyt贸wek 艂ami膮cych regulamin odbywa si臋 r贸wnie偶 przez stosowanie niekt贸rych praktyk jak keyword-stuffing czyli nadmiarowe i sztuczne wykorzystywanie s艂贸w kluczowych.

Czym dok艂adnie jest keyword-stuffing?

By膰 mo偶e widzia艂e艣 ju偶 firmy, kt贸re w nazwie swojej wizyt贸wki maj膮 obszerne opisy. Wr臋cz upychane s膮 w nazwie s艂owa kluczowe istotne dla biznesu. Ma to na celu zwi臋kszenie skuteczno艣ci wy艣wietlenia si臋 na wpisywane do wyszukiwarki frazy. Taka praktyka jest nielegalna. Wi膮偶e si臋 to ze z艂amaniem regulaminu, kt贸ry zaakceptowa艂e艣 podczas dodawania wizyt贸wki Google. Co dalej niesie za sob膮 blokad臋 lub usuni臋cie profilu.

Upychanie w nazwie s艂贸w kluczowych dla Twojej bran偶y to spamerskie dzia艂anie, kt贸re mo偶e okaza膰 si臋 kr贸tkotrwa艂e. By膰 mo偶e po stworzeniu wizyt贸wki Twoja firma zacznie wy艣wietla膰 si臋 wysoko, lecz je艣li Google zorientuje si臋 o tej praktyce, poniesiesz konsekwencje. Jest to zasada nieuczciwej konkurencji, kt贸rej nadu偶ycie mo偶e zg艂osi膰 lokalny przewodnik , czy internauta lub inny posiadacz wizyt贸wki nie koniecznie z Twoje bran偶y.

Umieszczanie znak贸w specjalnych i emotek w wizyt贸wce

Zastanawiasz si臋, w jaki spos贸b mo偶esz wyr贸偶ni膰 si臋 na tle innych firm w Mapach Google? Je艣li wpad艂e艣 na pomys艂, 偶eby doda膰 emotki, kt贸re przyci膮gn膮 uwag臋 poszukiwaczy, to nie id藕 t膮 drog膮. By膰 mo偶e przykuwa to uwag臋 u偶ytkownik贸w ale na kr贸tko. Ta kolejna nieregulaminowa czynno艣膰 doprowadzi pr臋dzej czy p贸藕niej do 艣ci膮gni臋cia uwagi r贸wnie偶 bot贸w Google, kt贸re s膮 mniej wyrozumia艂e. Minimaln膮 strat膮 b臋dzie ostrze偶enie lub zawieszenie wizyt贸wki. Stosuj膮c tak膮 praktyk臋, mo偶esz spowodowa膰 nawet ca艂kowite jej usuni臋cie. 

Poprawne praktyki skutecznej wizyt贸wki

  • Dzia艂ania zgodne z regulaminem
    Ka偶de dzia艂anie na profilu firmy powinno by膰 poprawne z polityk膮 Google w mapach, kt贸ra oparta jest m.in. na uczciwej konkurencji. Podczas tworzenia wizyt贸wki, przechodz膮 kolejne etapy, zasady kryterium s膮 jasno przedstawione. Koniecznie jest ich przestrzeganie, aby zapobiec zawieszaniu lub usuni臋ciu profilu Twojej firmy w Mapach Google.
  • Rzetelne informacje o firmie
    Wizyt贸wka, zar贸wno jak strona internetowa ma usatysfakcjonowa膰 u偶ytkownika z wyniki wy艣wietlenia na zapytanie. Poprawno艣膰 i prawdziwo艣膰 informacji, jak i aktualizacja to z pewno艣ci膮 dobra praktyka. Sp贸jno艣膰 informacji na ka偶dej p艂aszczy藕nie Internetu to potwierdzenie wiarygodno艣ci dla Google i u偶ytkownik贸w.
  • Linkowanie w Google moja firma
    Umieszczaj膮c w opisie, czy aktualizacjach link do podstron powinno r贸wnie偶 odbywa膰 si臋 sumiennie. Je艣li link ma prowadzi膰 klienta do kategorii produkty, sprawd藕, czy aby na pewno nie jest to link kieruj膮cy np. do bloga. Poprawne linkowanie ma u艂atwi膰 nawigacj臋 klientowi do konkretnej informacji. Nie pozw贸l, aby zagubi艂 si臋 w poszukiwaniach i opu艣ci艂 Twoj膮 stron臋.
  • Faktyczna oferta firmy
    Do zakresu dzia艂alno艣ci dodaj us艂ugi te, kt贸re faktycznie oferujesz. 艢ci膮ganie konwersji na dzia艂ania, kt贸rych nie mamy w ofercie, jest myl膮ce dla u偶ytkownik贸w. Mog膮 oni p贸藕niej zniech臋ca膰 inny przez umieszczenie np. z艂ej opinii, 偶e firma pisze o produktach, kt贸rych wcale nie sprzedaje.
  • Efektywnie wykorzystane miejsce na pytania i odpowiedzi
    Q&A jest 艣wietn膮 przestrzeni膮, kt贸ra mo偶e pos艂u偶y膰 innym u偶ytkownikom. Zw艂aszcza je艣li nie masz strony internetowej swojej firmy, to miejsce b臋dzie przydatnym 藕r贸d艂em informacji. By膰 mo偶e podczas przegl膮dania oferty internauta chcia艂by uzyska膰 odpowied藕, kt贸rej nie m贸g艂 si臋 doszuka膰. W tym miejscu mo偶e zada膰 pytanie. Nale偶y podkre艣li膰, 偶e odpowiedzi mo偶e udzieli膰 ka偶dy. Aby unikn膮膰 rozpowszechniania nieprawdziwych informacji, warto odpowiedzie膰 z profilu w艂a艣ciciela. Informacja b臋dzie postrzegana za bardziej wiarygodn膮. To kolejny argument przemawiaj膮cy za konieczno艣ci膮 posiadania w艂asno艣ci profilu. Podobne pytania mog膮 nasuwa膰 si臋 innym u偶ytkownikom a dzi臋ki temu, 偶e s膮 wy艣wietlane bezpo艣rednio pod pytaniem, b臋d膮 pomocne r贸wnie偶 dla nich. Unikniesz powtarzaj膮cych si臋 w膮tk贸w i zaoszcz臋dzisz czas na poruszanie kolejny raz tego samego tematu. 

Seria pyta艅 i odpowiedzi w wizyt贸wce to r贸wnie偶 艣wietne miejsce na content. Nie ma tu ogranicze艅 ilo艣ci znak贸w a mo偶na w 艂atwy spos贸b budowa膰 tre艣ci dla u偶ytkownik贸w i robot贸w Google. Mo偶na r贸wnie偶 przemyca膰 lokalne s艂owa kluczowe.

Wskaz贸wka馃挕 – Nie powtarzaj sekcji Q&A ze strony internetowej. Unikniesz duplikatu tre艣ci, kt贸ry jest 藕le odbierany przez roboty Google. Zapami臋taj, 偶eby odpowiadaj膮c na pytania nie kopiowa膰 odpowiedzi, lecz napisa膰 nowe. To sam dotyczy opisu oferty, czy przedstawienia atut贸w Twojej firmy. Duplikat content mo偶e doprowadzi膰 do ograniczenia i spadku widoczno艣ci w wyszukiwarce, r贸wnie偶 z wizyt贸wki. Nie pozw贸l na wykluczenie 偶adnej mo偶liwej drogi, przez kt贸r膮 klient mo偶e dotrze膰 do Twojej firmy.

Ranking na podstawie odleg艂o艣ci

Czym jest wizyt贸wka Google? 5

Pami臋taj, 偶e wizyt贸wka ma charakter terytorialny. Mimo wielkich stara艅, bogatej i perfekcyjnej oprawie nie wsz臋dzie mo偶e by膰 wy艣wietlana. Poszukiwaczowi oferty z danej bran偶y zostan膮 wy艣wietlone propozycje wizyt贸wek, znajduj膮ce si臋 w pobli偶u jego lokalizacji. Je艣li nie zaznaczy on w jakim obszarze, miejscowo艣ci chce uzyska膰 wyniki, Google na pierwszym miejscu wy艣wietli te, kt贸re s膮 w jego zasi臋gu. Nawet je艣li jest to dzia艂alno艣膰 prowadzona wy艂膮cznie przez Internet. Ranking dostosowany do odleg艂o艣ci to 艣wietne pozycjonowanie lokalne. 

Podsumowanie

Wizyt贸wka Google jest bezp艂atn膮 form膮 prezentacji firmy w sieci. Wy艣wietlana cz臋sto w pierwszej kolejno艣ci, przed stron膮 internetow膮. Ranking wy艣wietle艅 okre艣lany jest na podstawie odleg艂o艣ci i rozpoznawalno艣ci intencji szukaj膮cego. Dlaczego wi臋c nie wykorzysta膰 jej potencja艂u? Wa偶ne r贸wnie偶 jest, aby czyta膰 regulamin. Do ka偶dego dzia艂ania, podczas tworzenia wizyt贸wki, mo偶esz otworzy膰 okienko z wytycznymi. Zapoznaj si臋 z nimi, 偶eby w pe艂ni wykorzysta膰 mo偶liwo艣ci, jakie daje profil firmy w mapach Google. Unikniesz te偶 b艂臋d贸w, kt贸re mog膮 ograniczy膰 wyniki wyszukiwa艅.

Wizyt贸wki cz臋sto wykorzystywane s膮 jako zamienniki stron internetowych. Ze wzgl臋du na ograniczenia nie b臋d膮 w pe艂ni tak funkcjonalne, chocia偶by przez lokalny charakter. Pomy艣li nad profesjonaln膮 stron膮 internetow膮. Kompleksowym podej艣ciem jest posiadanie obu rozwi膮za艅, zwi臋kszaj膮c mo偶liwo艣ci pokazania si臋 w sieci.

Wy艣wietlana wizyt贸wka bywa pierwszym miejscem kontaktu Twojej firmy z klientem. 鈥淛ak Ci臋 widz膮, tak Ci臋 pisz膮鈥. Op艂aca pokaza膰 si臋 z najlepszej strony. By膰 mo偶e po drugiej stoi Tw贸j przysz艂y klient.

SZYBKA wycena
WYPE艁NIJ BRIEF ONLINE
TO NIC NIE KOSZTUJE