Pomyśl
Twoja marka to Twoja historia. Jeżeli “ładnie”
to dla Ciebie za mało, jesteś pod dobrym adresem.
Dobre logo musi być uniwersalne, ponadczasowe i łatwo zapadać w pamięć.
Dobre logo to nie takie, do którego dokładamy elementy, ale takie, z których nie można już nic ująć. Niepisana zasada mówi, że dobre logo będziesz mógł opisać z zamkniętymi oczami. Spójrz na nasze logo w lewym górnym rogu strony i zamknij oczy. Czy potrafisz je odtworzyć w pamięci?
Nasze logo zaprojektowaliśmy 15 lat temu. Przez lata nie było modyfikowane i w opinii wielu klientów, jest świetnym projektem.
Czy wiesz, że
Według badania Stanford University
Anatomia
Z czego składa się logo?
* Sygnet to graficzny element w formie tzw. ikonki lub znaku, który jednoznacznie reprezentuje markę. Może to być abstrakcyjny kształt lub w bardziej dosłowny sposób nawiązywać do produktu lub usługi firmy.
* Tagline to najczęściej nazwa firmy, zapisana wybraną czcionką (fontem). Czcionka może być szeryfowa lub bezszeryfowa, młodzieżowa lub klasyczna. Istnieją setki tysięcy krojów fontów i każdy znajdzie odpowiednią dla swojej firmy.
* Slogan czyli dopisek uzupełniający i zawiera motto firmy, jej misję lub slogan reklamowy. Slogan często nie występuje wcale lub pojawia się okolicznościowo lecz warto przewidzieć na niego miejsce.
* Kompozycja – odpowiednie zestawienie składowych logo również może się wyróżniać. Klasyczne ułożenie sygnetu względem tagline jest najczęście pionowe lub poziome. Złamanie tych standardów daje świetne rezultaty.
Know how
Świetne logo czyli jakie?
“To tylko logo”, a tak wiele!
Co od nas otrzymasz ?
Księga znaku (tzw. brandbook) to obowiązkowy element identyfikacji wizualnej w każdej dużej firmie. Posiadają je Apple i Microsoft. To był dotychczas przywilej korporacji, ale każde dobre logo zasługuje na dobrą książkę.
3+ różne projekty do wyboru
Jednak często przygotowujemy ich nieco więcej. W cenie również nielimitowaną liczbę poprawek podzielone na 3 tury – choć za pewne nie będziesz ich potrzebował 🙂
Różne warianty logo
W różnych kolorach oraz na różnych tłach. Dodatkowo specjalna skrócona wersja logo, do wykorzystania np. na firmowym Facebooku.
Pliki w różnych formatach
W rastrowych i wektorowych, wraz z opisem gdzie ich używać. Wykorzystasz je zarówno na stronie WWW jak w druku.
Pełne prawa do projektu
Logo będzie stworzone od podstaw dla Ciebie. Otrzymasz autorskie prawa majątkowe, więc logo będzie gotowe do zastrzeżenia.
Księga znaku / Brandbook
Możesz otrzymać także podstawowego brandbooka opisującego czcionki, kolory, z czego składa się logo oraz jak powinno się je używać właściwie.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Ile kosztuje zaprojektowanie logo?
Projekt logo tworzymy bez szablonów, pod Twoje indywidualne wytyczne. Cena projektu logo uzależniona jest m.in. od branży, stopnia skomplikowalności czy złożoności projektu. Dolna granica realizacji logo zaczyna się od 2 500 zł.
Powierzając naszej agencji realizację logo, strony internetowej i identyfikacji wizualnej możesz liczyć, że cena będzie atrakcyjniejsza. Wypełnij formularz brief i zapytaj o niezobowiązującą ofertę.
Ile trwa projektowanie logo?
Projektowanie logo dla firm to jedna z najistotniejszych czynności podczas otwierania własnej działalności. Stworzenie logo, które godnie będzie reprezentować Twoją firmę i nasze umiejętności zajmuje ok. 2 tygodni. Jeśli potrzebujesz szybkiej realizacji, zrobimy co w naszej mocy, aby projekt logo przebiegał sprawnie.
Mam już logo, czy możecie je odświeżyć?
Tak. Logo może wymagać z czasem nowszej formy lub uproszczenia skomplikowanej budowy. W naszej agencji interaktywnej stworzymy silny fundament funkcjonowania Twojej marki na rynku dzięki należytemu logo. Odświeżymy Twoje logo, które sukcesywnie będzie definiować jej tożsamość na rynku.
Co, jeżeli projekt logo mi się nie spodoba?
Prezentacja projektów to nie koniec prac. Otrzymujesz od nas min. 3 propozycje logo zaprezentowane na różnych tłach. Jeśli nie masz faworyta, jesteśmy otwarci na Twoje sugestie i chętnie je wdrożymy. Skonsultujemy proponowane zmiany i wspólnie doszlifujemy nasz „brylancik”.
Czego potrzebujecie z mojej strony?
Rozmowa na temat Twoich oczekiwań, stylistyki, analiza branży i standardy dla znaków graficznych bardzo pomogą nam zaprezentować idealny dla Twojej marki logotyp. Ponadto sumiennie wypełniony formularz brief będzie dla nas równie przydatny.