Google Ads Adwords
Linki sponsorowane SEM

Zyskaj klientów dzięki reklamie w Google

Zapytaj o ofertę kampanii Google Ads

Co robimy?

Prowadzimy efektywne kampanie w Google,
oszczędzając budżety i zwiększając skuteczność reklam.

e marketing

Rozwijaj swoją firmę dzięki zoptymalizowanej kampanii Google Ads.

Reklamy Google Ads (dawniej Google Adwords) to dodatkowe rekordy wyników wyszukiwania, które Google wyświetla w towarzystwie naturalnych wyników wyszukiwania.

Przykładowo wyszukujemy zwrot „reklama w Google Szczecin” i nasza strona internetowa może pojawić się na pierwsze stronie wyników wyszukiwania.

Dostajemy do dyspozycji panel klienta, dzięki któremu mamy pełną kontrolę nad kampanią.

Kampanię Google Ads możemy uruchomić stosunkowo, szybko i tanio. To sprawia, że program linków sponsorowanych Google Ads jest jednym z najpopularniejszych narzędzi promocji w Internecie.

Stwórz z nami kampanię reklamową Google Ads i pokaż ofertę w największej sieci reklamowej. Sprawdź agencję SEM ze Szczecina.

Czy wiesz, że

Według badania przeprowadzonego przez firmę Hubspot

63%
użytkowników deklaruje, że klika w reklamy znajdujące się w Google.

Know how

Gdzie zobaczę swoje reklamy Google Ads?

01

Prowadź biznes lokalnie, docieraj globalnie.

Postaw na reklamę Google Ads – Dlaczego? Bo Twoja konkurencja już to zrobiła. Wpisz w wyszukiwarce nazwę swoich głównych usług, a zobaczysz reklamy Twojej konkurencji.

Gdzie warto się reklamować?

Sieć wyszukiwania

To przede wszystkim wyszukiwarka Google. Reklamy tekstowe wyświetlane ponad wynikami wyszukiwania i pod nimi. Taka reklama sprawdzi się doskonale, jeżeli chcemy skłonić klienta do odwiedzin na naszej stronie WWW.
Google Merchant Center

To idealna forma reklamy dla sklepów internetowych. Pojawi się np. po wpisaniu „telefon Samsung S23”. Taka reklama musi odnosić się do konkretnego produktu i zawierać link do sklepu internetowego oraz nazwę produktu i jego cenę.
Remarketing

Są to reklamy, które wyświetlają nam się po odwiedzeniu naszej strony. Google potrafi je zidentyfikować i wyświetlić reklamy Twojej firmy w innych miejscach. To potężne narzędzie, które pozwala utrwalić Twój wizerunek.
YouTube

Google umożliwia wyświetlanie krótkich filmów reklamowych, pomiędzy filmami, które oglądamy. Jest to godny i tani następca reklamy telewizyjnej, który daje możliwość dotarcia do różnych grup docelowych w tym do dzieci.

Warto zaufać specjalistom

Wybierzemy rodzaj kampanii, który przyniesie Ci najwięcej zysku, a przy okazji nie zrujnuje budżetu. Będziesz płacił mniej i osiągał więcej.

Skuteczne kampanie Google Ads
Jesteś w dobrych rękach
google partner

100% efektywności

  • Dobieramy trafne słowa kluczowe – odpowiednie dla Twojej firmy i branży,
  • Optymalizujemy stawki – zmniejszając koszty kliknięć w reklamy,
  • Maksymalizujemy konwersje – realizując stawiane kampaniom cele,
  • Piszemy teksty – wiemy co się „klika” w reklamach i co przekonuje.

Transparentne zasady

  • Pełna kontrola wydatków – dzięki przejrzystym raportom z prowadzonych działań,
  • Płatność za kliknięcia – nie za wyświetlenia,
  • Elastyczne warunki umowy – z możliwością jej rozwiązania z krótkim terminem wypowiedzenia.

Certyfikacja Google

Nasz specjalista od kampanii posiada:

  • certyfikat Google Partner,
  • status experta Google Analytics,
  • 15 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii,
  • umiejętność, rozwiązywania problemów związanych z zasadami i regulaminami.
Zapytaj o wycenę Google Ads

FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Co wybrać, Google Ads czy Pozycjonowanie?

Często stajemy przed dylematem czy inwestować w Google Ads, czy w pozycjonowanie. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi co jest lepsze. Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest długoterminowym działaniem zorientowanym na poprawę kondycji strony internetowej oraz jej postrzegania przez wyszukiwarkę Google. To przekłada się na wzrost widoczności w wyszukiwarce na wszystkie wytypowane słowa kluczowe. Z kolei Reklama w Google Ads daje rezultaty natychmiastowe, ale krótkotrwałe. Kiedy kończy się nasz budżet, kończą się nasze reklamy.

Kampania Google Ads Pozycjonowanie (SEO)
  • Natychmiastowy efekt – klienci widzą reklamy już w kilka minut po rozpoczęciu kampanii.
  • Czas oczekiwania na pierwsze efekty od kilku tygodni do kilku miesięcy.
  • Targetowanie – dotarcie do poszczególnych grup klientów różnymi kanałami.
  • Mniejsze możliwości targetowania reklamy pod konkretnych odbiorców – głównie przez tzw. „długi ogon” i strony typu Landing-page.
  • Efekty znikają się po zakończeniu kampanii.
  • Długotrwałe efekty, również po zakończeniu usługi pozycjonowania.
  • Możliwość dotarcia daleko poza wyszukiwarkę Google – YouTube, Google Play, sieć partnerską Google.
  • Efekty w obrębie wyszukiwarki internetowej.
  • Możliwość „wyklikania” budżetu przez konkurencję.
  • Brak związku budżetu z nieuczciwymi działaniami konkurencji.

Czy warto samodzielnie prowadzić kampanie Google Ads?

Można samodzielnie uruchomić pierwszą kampanię Google Ads. Program jest darmowy i ogólnodostępny. Nie będziemy tego odradzać, wręcz przeciwnie – zachęcimy do tego. Uruchomienie kampanii Ads jest proste. Dopiero praktyka i doświadczenie uczą jednak zawiłych zależności pomiędzy wszystkimi opcjami konfiguracji.

W pewnym momencie możesz szukać sposobów na obniżenie kosztów kampanii. Możesz być pewien, że my wiemy jak płacić mniej za reklamy i uzyskiwać wyższe wyniki jakości. Dodatkowo możesz potrzebować remarketingu, konfiguracji konwersji czy sposobów na zabezpieczenie przed wyklikiwaniem Twoich reklam przez konkurencję.

Mamy na to wszystko sprawdzone metody.

Jakie są etapy prowadzenia kampanii?

Twoja kampania w Avangardo w 4 prostych krokach:

  • KROK 1 – Zgłoś się do naszych specjalistów. Wspólnie ocenimy możliwości reklamowe w Twojej branży, doradzimy i wybierzemy najlepszą strategię.
  • KROK 2 – Ustalimy optymalny budżet i osiągalne cele reklamowe, wybierzemy najkorzystniejsze metody rozliczeń i miejsca, w których nie może zabraknąć Twojej reklamy. Konfigurujemy na Twojej stronie konwersje, tak abyś mógł monitorować skuteczność działań reklamowych.
  • KROK 3 – Startujemy! Twoja reklama niemal natychmiast pojawia się w Google.
  • KROK 4 – Stale monitorujemy kampanię i optymalizujemy ją, tak aby była bardziej efektywna.

Co to jest remarketing?

Zapewne poszukiwałeś w Sieci jakiegoś konkretnego produktu np. butów. Potem graficzne lub tekstowe reklamy obuwia podążały za Tobą na różnych stronach internetowych.

Remarketing to działania. których celem jest wyświetlenie reklam osobom, które wcześniej weszły w interakcję z Twoją stroną internetową. Są to przykładowo Twoi potencjalni klienci, odwiedzający stronę WWW. Google potrafi ich zidentyfikować i wyświetlić reklamy Twojej firmy.

Kampanie remarketingowe możesz wykorzystać nie tylko w sieci reklamowej Google. Można go prowadzić również na Facebook, LinkedIn czy w YouTube. To potężne narzędzie, które pozwoli Ci utrwalić swój wizerunek w świadomości klienta.

Ile kosztuje reklama w Google?

Tyle, na ile możesz sobie pozwolić. W reklamie Google Ads w pełni kontrolujesz swój budżet i masz pewność, że nie zostanie on przekroczony. System dzieli opłaty na minimalne jednostki, tak abyś mógł monitorować koszty i wydatki. Przykładowo, jeżeli masz w budżecie 1000 zł i wykorzystasz go na reklamę, to po wyczerpaniu budżetu, reklamy tekstowe przestaną się wyświetlać. Żadnych abonamentów czy kar umownych za zaprzestanie reklamy. Ceny kampanii Google Ads są więc transparentne.

Kampania Ads jest nazywana często kampanią PPC (ang. „Pay Per Click”), czyli płatnością za kliknięcie. To będzie też najczęściej wybierany sposób rozliczeń, ale nie jedyny. Za nasze reklamy możemy z Google rozliczyć się na kilka sposobów. Oto najpopularniejsze z nich:

  • CPC (Cost Per Click) – Zapłacimy jedynie za kliknięcie w naszą reklamę.
  • CPM (Cost Per Mille) – W tym modelu poniesiemy opłatę za 1000 wyświetleń naszej reklamy. Jest to model, na który warto się zdecydować zwłaszcza w przypadku kampanii wizerunkowej.
  • CPV (Cost Per View) – Model odpowiedni do wyświetlania reklam video w serwisie YouTube. Zapłacimy za kliknięcie w naszą reklamę video lub za samo jej wyświetlenie.
  • CPA (Cost Per Action) – Droższy, ale w pewnych warunkach, bardzo skuteczny model rozliczeń. W przypadku CPA płacimy jedynie za akcje wykonane przez użytkownika. Akcją może być np. zarejestrowanie się na naszej witrynie, zostawienie danych osobowych, zapisanie się do newslettera lub zrobienie zakupów.

Nie musisz orientować się w tych wszystkich jednostkach rozliczeniowych. Prowadzimy kampanię Ads, optymalizujemy taką kampanię i monitorujemy koszty reklamy. Nasz specjalista od programu Google Ads skonsultuje z Tobą Twoje cele reklamowe i skonfiguruje program, tak aby je osiągnąć przy minimalnym nakładzie budżetowym. Zapamiętaj więc, że masz pełną kontrolę nad swoimi kosztami reklamowymi.

Zapytaj o wycenę Zapytaj o wycenę Zapytaj o wycenę Zapytaj o wycenę Zapytaj o wycenę Zapytaj o wycenę