Masz wybór
„Wydmuszka” czy przekonujące teksty?
Wybierz wartość, a nie pustą formę!”
Buduj zaufanie i lojalność klientów przez angażujący content. Sprzedawaj i zarabiaj dobrymi tekstami na stronie internetowej.
Zwróciłeś uwagę swojego klienta ładną stroną internetową? Świetnie. Teraz musisz go tylko i aż zatrzymać i przekonać do zakupu lub kontaktu. Jak? Krzykliwe hasła “jesteśmy najlepsi w branży” to wydmuszka, która nic nie mówi.
Musisz wyjaśnić i potwierdzić czym ta jakość jest.
Copywriting, czyli pisanie tekstów, artykułów, haseł czy redagowanie treści jest sztuką argumentacji. Przekonujące teksty wywołują zamierzoną reakcji, która może być początkiem długoterminowej relacji klienta z Twoją firmą.
W Avangardo stworzymy niepowtarzalne i przekonujące teksty dla Twojej firmy.
Czy wiesz, że
Według badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen Norman Group
Jak piszemy?
Piszemy angażujące treści, które zachęcają
do pozostania na stronie i dokonania konwersji.
Od ludzi dla ludzi
Jako sami użytkownicy, doskonale rozumiemy, czego oczekują odbiorcy od treści, które przeglądają każdego dnia. Nasze doświadczenie po obu stronach ekranu pozwala nam tworzyć komunikaty, które nie tylko informują, ale także inspirują i budują relacje, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom współczesnych konsumentów.
Poprawki w cenie
Jeśli stwierdzisz, że otrzymane teksty nie są doskonałe, poprawimy to. Czasami potrzebna jest techniczna korekta, a Ty jesteś specjalistą w swojej branży.
Zależy nam na Twojej satysfakcji z naszej pracy i jej efektów dlatego nie limitujemy poprawek (oczywiście w granicach rozsądku).
Doskonała organizacja treści
Dobre sformatowanie treści ułatwia pracę nad projektem graficznym strony, procesem tłumaczenia tekstów czy wstawiania ich na stronę.
Dobry podział na nagłówki, sekcje czy wezwania to działania to często bardziej czytelny i estetyczny projekt graficzny strony.
Umieszczenie tekstów na stronie
Chętnie wstawimy nasze teksty na stronę internetową.
Pomimo, że wstawianie treści jest usługą płatną, jest ona ujęta w cenie naszego copywritingu.
Wyłączne prawa autorskie majątkowe
Unikalne treści napisane przez naszą copywriterkę należą w 100% do Ciebie.
Przekazujemy Ci autorskie prawa majątkowe, a Ty możesz ich używać w każdym kanale swojego biznesu bez żadnych ograniczeń.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Dlaczego warto korzystać z usług copywritera?
Możesz napisać teksty samodzielnie, ale potrzebujesz na to czasu. Jak wiesz, powinieneś dokonać analizy czytelnika (persony zakupowej), konkurencji, przygotować odpowiednią architekturę informacji, przekonującą argumentację, segmentację SEO, a potem… już „tylko” wystarczy zacząć pisać.
Po co to robić własnymi siłami skoro masz Avangardo? Dzięki skorzystaniu z usług copywritera oszczędzasz swój czas i unikniesz pomyłek, które przecież zawsze kosztują. Zlecenie pisania tekstów jest więc tańsze niż wykonywanie tego samodzielnie – no chyba, że akurat zarabiasz na pisaniu książek 🙂
Mam już teksty – czy możecie mi pomóc?
Jasne! Jeżeli masz już, treści możemy sprawić, że będą na piątkę z plusem. Napiszemy dodatkowe hasła, optymalnie sformatujemy tekst czy przeredagujemy go pod kątem pozycjonowania. Czasami wystarczy zmienić jedno słowo, a zmienia się kontekst i wydźwięk całego zdania.
Prześlij nam swoje treści do weryfikacji, a my „czerwonym długopisem” zapiszemy dla Ciebie uwagi i podpowiemy, jak możesz skuteczniej zarabiać contentem na swojej stronie.
Co to jest SEO copywriting?
Celem SEO copywritingu jest przygotowywanie tekstów wspierających pozycjonowanie. Pozycjonowanie stron to osiąganie przez daną stronę internetową jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce. Najczęściej pisanymi tekstami w ramach tej usługi są treści na strony firm i sklepów, opisy usług, produktów, a także artykuły specjalistyczne i artykuły sponsorowane.
Teksty SEO to takie, które są zoptymalizowane pod aktualne wytyczne wyszukiwarek, ale też atrakcyjne i wartościowe dla użytkowników. Kluczowe elementy dla tekstów SEO to:
- NASYCENIE SŁOWAMI KLUCZOWYMI – Określenie fraz kluczowych jest niezbędne do stworzenia tekstów zoptymalizowanych pod kątem SEO. Powinny one zostać umieszczone w określonych miejscach w tekście, aby zwiększać widoczność witryny internetowej w Google.
- DOBRE FORMATOWANIE – Teksty SEO muszą mieć odpowiednią strukturę, tak aby przyniosły zamierzony efekt. Podział na akapity, śródtytuły oraz wypunktowania sprawia, że treści będą wyglądały atrakcyjnej i przejrzyściej.
- WYSOKA JAKOŚĆ – optymalizacja SEO to również tworzenie treści, które są wartościowe dla użytkowników. Google od dawna promuje teksty, które są merytoryczne oraz wyczerpują temat.
- UNIKALNOŚĆ – Google nie toleruje treści, które są kopiowane. Teksty tworzone na strony internetowe powinny być unikalne i oryginalne. Tylko wtedy będą stanowiły wartość dla użytkowników, co przełoży się na wartość dla Google.
- ODPOWIEDNIE LINKOWANIE – Teksty SEO powinny być wzbogacone o linki wewnętrzne, które ułatwiają nawigację użytkowników na poszczególne podstrony wyczerpujące dane zagadnienie.
- ZOPTYMALIZOWANE META – Meta description, znaczniki title i ALT nie mogą zostać ominięte, ponieważ ułatwiają robotom Google zrozumieć jakiego tematu dotyczą.
Znajomość wszystkich zasad, dobrych praktyk oraz tego, czego unikać, aby nie dostać kary od wyszukiwarki jest kluczowa przy optymalizacji treści pod SEO.
Co to jest content marketing?
Według badania przeprowadzonego przez Content Marketing Institute, 91% firm korzysta z treści marketingowych, jako składnika swojej strategii, co oznacza, że istnieje zapotrzebowanie na dobrej jakości teksty.
Content marketing to działania prowadzące do regularnego tworzenia i publikowania ciekawych i przydatnych treści. Jest to droga do budowania długoterminowych relacji z klientami (np. poprzez ciekawe artykuły na blogu czy w dziale centrum wiedzy). Co ważne, content jest jednym z ważniejszych czynników rankingowych w wyszukiwarkach.
Być może spotkałeś się już z hasłem, że „content is the king”. Jeśli tak to wiesz, że musisz mieć dobre i liczne treści, jeżeli chcesz nosić koronę zwycięzcy w swojej branży. W Avangardo wiemy, jak pisać, aby Twoja storna królowała w branży.
Jakie są koszty copywritingu?
Cena usługi copywritingu w Avangardo to ok. 100 zł za 1000 ZZS (znaki ze spacjami) i dotyczy pisania treści na strony internetowe. Mamy bogate doświadczenie. Nasza copywriterka ubrała w słowa strony internetowe naszych klientów z różnych dziedzin jak podróże, usługi zdrowotne czy produkcyjne.
Zapytaj o wycenę skutecznych treści na swoją stronę internetową.