15 minut czytania
Ile kosztuje logo? Analiza czynników wpływających na cenę znaku graficznego
Logo to wizytówka firmy. Przyciąga uwagę i pozostaje w pamięci klientów. Czy warto inwestować w droższy projekt, czy można znaleźć dobre logo w niskiej cenie?
14 minut czytania
Grafika na social media – dlaczego warto o nią zadbać?
Grafika na social mediach przyciąga uwagę, buduje rozpoznawalność marki i inspiruje do działań konsumenckich. Jak i dlaczego warto angażować się w jej tworzenie?
15 minut czytania
Czym jest sztuczna inteligencja?
AI nie osiągnęła jeszcze „świadomości” w sensie filozoficznym, ale jej tempo rozwoju jest bezprecedensowe. Kluczem jest zrównoważenie innowacji, etyki i ochrony prywatności.
11 minut czytania
Dlaczego tak ważny jest backup strony internetowej?
Awaria serwera, wirus albo przypadkowe usunięcie plików z pewnością wprowadzają w zakłopotanie. Jak zapobiec kłopotliwej sytuacji i ustrzec się przed utratą swojej strony?
16 minut czytania
Omnibus dyrektywa – co to jest? Jakie obowiązki nakłada na sklepy internetowe?
Dyrektywa Omnibus została wprowadzona w celu dostosowania przepisów prawa do zmian na rynku handlu w Internecie. Ten akt ustawodawczy UE powstał, aby unowocześnić prawa konsumenta.
20 minut czytania
Czym jest Profil Firmy w Google?
Profil Firmy w Google to podstawowe informacje o Twoim biznesie, ale i forma marketingu umożliwiająca klientowi kontakt z Twoją firmą.
9 minut czytania
Co to WordPress?
WordPress to jeden z systemów zarządzania treścią, czyli CMS strony internetowej. To doskonały system zarządzania materiałami, które umieszczane są na naszej witrynie.
12 minut czytania
Darmowa strona internetowa? Czy to się opłaca?
Czy istnieje sposób, aby zbudować stronę internetową swojej firmy za darmo? Czy zrobić to samodzielnie, czy zlecić to agencji interaktywnej?
19 minut czytania
Opinie Google – skuteczny sposób na budowanie wizerunku i pozycjonowanie
Opinie są jednym z czynników rankingowych. Mogą albo pomóc naszej firmie, jeśli są pozytywne, lub jej zaszkodzić w przypadku tych negatywnych. Jak? Dowiedz się więcej.
7 minut czytania
Jak założyć wizytówkę w Google? Krok po kroku.
Sposób założenia wizytówki w Google jest prosty i zawiera się w kilku krokach. Przejdź każdy z nich i pokaż się w lokalnych wynikach wyszukiwania.
12 minut czytania
Jak skrócić czas ładowania strony na WordPress?
Wolne ładowanie strony potrafi wzbudzić zniecierpliwienie i doprowadzić do utraty klientów i spadku pozycji. Dowiedz się, jak możesz temu zapobiec.
8 minut czytania
Jak wygląda współpraca z copywriterem?
Słowa mają wielką moc, również w sprzedaży. Jak przygotować się do współpracy z osobą, która takie dobierze?