Wiedza Nowości
Newsy Ciekawostki
Ile kosztuje logo? Analiza czynników wpływających na cenę znaku graficznego

15 minut czytania

Ile kosztuje logo? Analiza czynników wpływających na cenę znaku graficznego

Logo to wizytówka firmy. Przyciąga uwagę i pozostaje w pamięci klientów. Czy warto inwestować w droższy projekt, czy można znaleźć dobre logo w niskiej cenie?
Grafika na social media – dlaczego warto o nią zadbać?

14 minut czytania

Grafika na social media – dlaczego warto o nią zadbać?

Grafika na social mediach przyciąga uwagę, buduje rozpoznawalność marki i inspiruje do działań konsumenckich. Jak i dlaczego warto angażować się w jej tworzenie?
Czym jest sztuczna inteligencja?

15 minut czytania

Czym jest sztuczna inteligencja?

AI nie osiągnęła jeszcze „świadomości” w sensie filozoficznym, ale jej tempo rozwoju jest bezprecedensowe. Kluczem jest zrównoważenie innowacji, etyki i ochrony prywatności.
Dlaczego tak ważny jest backup strony internetowej?

11 minut czytania

Dlaczego tak ważny jest backup strony internetowej?

Awaria serwera, wirus albo przypadkowe usunięcie plików z pewnością wprowadzają w zakłopotanie. Jak zapobiec kłopotliwej sytuacji i ustrzec się przed utratą swojej strony?
Omnibus dyrektywa – co to jest? Jakie obowiązki nakłada na sklepy internetowe?

16 minut czytania

Omnibus dyrektywa – co to jest? Jakie obowiązki nakłada na sklepy internetowe?

Dyrektywa Omnibus została wprowadzona w celu dostosowania przepisów prawa do zmian na rynku handlu w Internecie. Ten akt ustawodawczy UE powstał, aby unowocześnić prawa konsumenta.
Czym jest Profil Firmy w Google?

20 minut czytania

Czym jest Profil Firmy w Google?

Profil Firmy w Google to podstawowe informacje o Twoim biznesie, ale i forma marketingu umożliwiająca klientowi kontakt z Twoją firmą.
Co to WordPress?

9 minut czytania

Co to WordPress?

WordPress to jeden z systemów zarządzania treścią, czyli CMS strony internetowej. To doskonały system zarządzania materiałami, które umieszczane są na naszej witrynie.
Darmowa strona internetowa? Czy to się opłaca?

12 minut czytania

Darmowa strona internetowa? Czy to się opłaca?

Czy istnieje sposób, aby zbudować stronę internetową swojej firmy za darmo? Czy zrobić to samodzielnie, czy zlecić to agencji interaktywnej?
Opinie Google – skuteczny sposób na budowanie wizerunku i pozycjonowanie

19 minut czytania

Opinie Google – skuteczny sposób na budowanie wizerunku i pozycjonowanie

Opinie są jednym z czynników rankingowych. Mogą albo pomóc naszej firmie, jeśli są pozytywne, lub jej zaszkodzić w przypadku tych negatywnych. Jak? Dowiedz się więcej.
Jak założyć wizytówkę w Google? Krok po kroku.

7 minut czytania

Jak założyć wizytówkę w Google? Krok po kroku.

Sposób założenia wizytówki w Google jest prosty i zawiera się w kilku krokach. Przejdź każdy z nich i pokaż się w lokalnych wynikach wyszukiwania.
Jak skrócić czas ładowania strony na WordPress?

12 minut czytania

Jak skrócić czas ładowania strony na WordPress?

Wolne ładowanie strony potrafi wzbudzić zniecierpliwienie i doprowadzić do utraty klientów i spadku pozycji. Dowiedz się, jak możesz temu zapobiec.
Jak wygląda współpraca z copywriterem?

8 minut czytania

Jak wygląda współpraca z copywriterem?

Słowa mają wielką moc, również w sprzedaży. Jak przygotować się do współpracy z osobą, która takie dobierze?
Newsletter Newsletter Newsletter Newsletter Newsletter Newsletter Newsletter Newsletter