SEO Pozycjonowanie
TOP1 Google

Docieraj do klientów tam, gdzie faktycznie kupują

Zapytaj o wycenę pozycjonowania

SEO

Starcie o najlepszą widoczność jest jak wyścig
Tour de France. Wygrywają detale.

e marketing

Rozpatrywanie pozycjonowania tylko w kategorii pozycji to zbyt wąskie podejście.

Sprowadzenie ruchu na stronę nie wystarcza. SEO w wymiarze holistycznym to troską o spójność strony, przyjazny interfejs, łatwość wykonywania określonych działań przez użytkownika (np. zakupu) czy doświadczenia z tego procesu. Dopiero wtedy możemy rozpatrywać sukces pozycjonowania w kategoriach osiąganych pozycji.

Odnosząc się do metafory wyścigu, dobry kolarz nie wygra go na wolnym rowerze lub jadąc w odwrotnym kierunku, niż powinien.

Załóż żółtą koszulkę lidera i zapytaj, jak możemy pomóc Ci wygrać ten wyścig.

Czy wiesz, że

według raportu Advanced Web Ranking

69.9%
tyle procent ruchu zgarnia pierwsza piątka organicznych wyników wyszukiwania.

Pozycjonowanie

Dotrzyj ze swoją ofertą tam, gdzie Twoi klienci jej szukają.

01

Biznes rośnie wraz z pozycją w Google.

Posiadasz stronę firmową, ale jej pozycje stoją w miejscu? Dotychczas stosowane formy promocji nie przynoszą oczekiwanych efektów? Dzięki usłudze pozycjonowania, Twoja strona internetowa może zdobyć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Skuteczne rozwiązania SEO

Pozycjonowanie lokalne

Pracujesz na rynku lokalnym? Daj się zauważyć swoim klientom.
Pozycjonowanie zagraniczne

Działasz za granicą? Zbuduj swoją pozycję na zagranicznych rynkach.
Pozycjonowanie sklepów

Dotrzyj do swoich klientów tam, gdzie faktycznie dokonują zakupów.
Content marketing

Prowadzisz firmowego bloga? Zasilimy go w wysokiej jakości artykuły eksperckie.

Pozycjonuj się
z Avangardo.

Bądź widoczny w Google. To nie slogan akcji bezpieczeństwa na drodze. Widoczność w Sieci to nasz wspólny cel. Dbamy o biznesy naszych klientów i rozwijamy się wraz z nimi.

pozycjonowanie szczecin 1

Skuteczne metody i taktyki

  • Podejście efektywnościowe –  zorientowane na konwersje, a nie na pozycje.
  • Przemyślana strategia – działania SEO dobrane indywidualnie do branży klienta.
  • Optymalizacja – usprawniamy i poprawiamy działanie strony.
  • Jakościowe linkowanie – pozyskujemy wysokiej jakości odnośniki.

Uczciwe warunki współpracy

  • Stała opłata abonamentowa – stała stawka przez cały okres umowy.
  • Elastyczne warunki umowy – z możliwością jej rozwiązania z krótkim terminem wypowiedzenia.

Przejrzyste raporty

  • Pełna kontrola efektów – dzięki przejrzystym raportom z osiąganych pozycji i prowadzonych działań.
  • Wdrożenie analityki – instalacja statystyk GA4 bez dodatkowych opłat.
  • Dedykowany opiekun – w stałym kontakcie.

Content marketing

  • Pisanie artykułów  – Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy tworzeniu wysokiej jakości contentu, nasi copywriterzy służą pomocą.
Zapytaj o wycenę pozycjonowania

FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Na czym polega pozycjonowanie stron?

(ang. Search Engine Optimization ) SEO jest pojęciem, które definiuje prowadzenie czynności w obrębie strony internetowej, mające na celu osiągnięcie lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania w Internecie.

Można podzielić je na działania „onsite”, które prowadzone są w obrębie strony internetowej. Są to m.in.:

  • tworzenie wartościowych treści,
  • nasycenie słowami kluczowymi,
  • optymalizacja grafiki w opisy,
  • uporządkowana struktura budowy zawartości,
  • szybkość i efektywność wyświetlania strony.

Działania „offsite” to czynności z otoczenia witryny, jak:

  • linkowanie strony

Linkowanie to część działań „offsite”. W ostatnich latach linki straciły na znaczeniu, ale wyszukiwarki wciąż biorą je pod uwagę. Bezpowrotnie minęły czasy automatycznie pozyskiwanych linków. Google zabezpiecza się przed nieuczciwymi praktykami wpływania na swój ranking. Wciąż surowo karze strony, które próbują „oszukać system”. Obecnie liczy się jakość odnośników, a nie ich ilość.

Bezpieczny link building polega na starannym selekcjonowaniu odnośników, które pozyskiwane są w możliwie naturalny sposób. Działania są zdywersyfikowane i mają charakter PR-owy. W ramach opłaty za pozycjonowanie możesz liczyć na szereg artykułów na różnych portalach. Zareklamujemy Twoją firmę, produkty i usługi. Tego typu artykuły to nie tylko wyższa pozycja w wyszukiwarce. To rzeczywisty ruch czytelników. Wszystko wykonane w bezpieczny sposób, abyś nigdy nie musiał martwić się o kary.

Po jakim czasie widoczne jest pozycjonowanie strony?

Proces pozycjonowania może przebiegać bardzo nierównomiernie i nieoczekiwanie. Czasami to kilka tygodni a czasami kilka miesięcy. Efekty pozycjonowania uwarunkowane są czynnikami, jak:

  • wartość i przydatność treści dla użytkowników,
  • technologia budowy strony,
  • szybkość wyświetlania i responsywność,
  • ilość i wartość linków zewnętrznych,
  • optymalizacje obrazków,
  • i wiele więcej.

Tak wiele elementów wpływa się na efekt końcowy, przez co nie można jednoznacznie określić po jakim czasie widać będzie efekty pozycjonowania.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Koszt pozycjonowania strony czy sklepu zależy od wielu czynników. Kluczowe są ilość i jakość słów kluczowych oraz konkurencja w danej branży. Część branż jest już mocno skomercjalizowana. Trudniej będzie pokonać konkurentów, którzy inwestują już znaczne środki w pozycjonowanie.

Nie bez znaczenia jest także wielkość pozycjonowanej witryny. Na usługę składa się optymalizacja kodu źródłowego, przygotowywania treści na stronę i linkowanie. Rozbudowany serwis lub sklep internetowy będzie wymagał większego nakładu pracy niż mała firmowa strona. To sprawia, że nie ma uniwersalnego cennika pozycjonowania strony i każda usługa wyceniana jest indywidualnie.

Tanie pozycjonowanie, czy to możliwe?

Jeżeli reklama Google Ads jest sprintem na sto metrów, to pozycjonowanie jest maratonem. To długotrwały i złożony proces, na który składają się prace zarówno na stronie, jak i poza nią. Trzeba się do tego odpowiednio przygotować, gdyż mamy wielu konkurentów do prześcignięcia. Trzeba zaplanować nasz bieg.

Pozycjonowanie daje długofalowe korzyści, ale wymaga przy tym stałego monitorowania i prac optymalizacyjnych. Nie są to czynności jednorazowe, a stała usługa. Dlatego usługa realizowana i rozliczana jest w formie abonamentu. Brak ciągłości procesu sprawi, że nawet niewielka zmiana w algorytmie Google, przesunie wybraną stronę w dół wyników wyszukiwania. Nieumiejętne lub zbyt intensywne pozycjonowanie również spowoduje taki sam efekt.

Nie wierz w tanie pozycjonowanie stron WWW, które gwarantuje niesamowite rezultaty w krótkim czasie. W Internecie nie brakuje takich okazji. Nikt kto latami budował swoją wiedzę, nie odda jej za pół darmo. Specjaliści w swojej branży są odpowiednio wynagradzani – w każdym sektorze.

Jak wygląda pozycjonowanie strony?

Usługa pozycjonowania składa się z kilku istotnych etapów.

  1. ANALIZA – Przeanalizujemy Twój biznes i jego potrzeby. Przygotujemy indywidualną ofertę i prześlemy wzór umowy. Nie stosujemy rozliczeń „za efekt”, gdyż nie motywują do działania. W naszych umowach nie stosujemy zapisów niekorzystnych dla naszych Klientów.
  2. AUDYT I SŁOWA KLUCZOWE – Kluczem każdego działania jest dobry plan. Nasi specjaliści przygotują listę słów kluczowych, o które będziemy walczyć. Technicy wykonają audyt zawierający sugestie zmian w witrynie. Wnikliwy audyt wypunktuje wszystkie obszary, w których należy dokonać usprawnień.
  3. ANALITYKA – Nie można prowadzić skutecznych działań, jeżeli nie stosuje się mierników skuteczności. Twoja witryna zostanie zintegrowana z szeregiem narzędzi analitycznych. Wszystkie narzędzia będą stanowić zgrany ekosystem i wspierać działania SEO oraz SEM. Będziemy dokładnie monitorować wszystkie kluczowe wskaźniki. Liczby nie kłamią.
  4. COPYWRITING – Przygotujemy nową architekturę podstron. Wyszukiwarki kochają treści, tak jak i internauci. Jeżeli pojawi się potrzeba zredagowania tekstów, zajmie się tym nasz copywriter. Nowe teksty zostaną skonsultowane przed ich publikacją. Nic bez Twojej wiedzy nie zostanie opublikowane na stronie.
  5. LINKOWANIE – Opracujemy i wdrożymy bezpieczną strategię pozyskiwania odnośników do strony. Nie stosujemy niebezpiecznych technik. Nie robimy niczego „na oko” i nie eksperymentujemy. Nasze działania opieramy o aktualne wytyczne Google i wieloletnie doświadczenie. Pozyskane linki pozostaną z Tobą na zawsze – nawet po zakończeniu naszej umowy.
  6. WZROST – Zobaczysz jak ze wzrostem widoczności w wyszukiwarce, rośnie ruch na stronie. Jednak każdy rozwój wymaga czasu i troski. Będziemy obserwować i korygować nasze działania, tak aby strona systematycznie umacniała swoją pozycję. Efekty naszych prac będą na bieżąco raportowane.

Pozycjonowanie strony czy reklama Google Ads?

Pozycjonowanie nie jest jedynym sposobem na zwiększenie widoczności strony lub sklepu internetowego. Jego dobrym uzupełnieniem może być reklama Google Ads (dawniej Google AdWords). Program Google Ads, można uruchomić w bardzo krótkim czasie. Kampania Google Ads sprawdzi się doskonale w przypadku sezonowych zapytań jak towary związane ze świętami jak np. walentynkami lub inne okolicznościami. Dzięki kampanii jesteśmy w stanie zaprezentować ofertę strony dokładnie w tym miejscu i czasie.

Kampania reklamowa Google Ads jest dedykowana nie tylko dla właścicieli dużych firm. Można pokusić się o stwierdzenie, że przede wszystkim dla niewielkich przedsiębiorstw, które działają na terenie danego miasta (np. Szczecin). Jeżeli nie masz wystarczającego budżetu na pozycjonowanie, swoją przygodę z reklamą w wyszukiwarce zacznij właśnie od reklamy Google Ads. Chętnie w tym pomożemy.

Jak wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

Ważną częścią strategii „onsite” jest optymalne zaplanowanie architektury strony. W pierwszej kolejności należy wytypować frazy kluczowe. Agencja SEO konsultuje z klientem propozycje, które wpisują jego klienci w wyszukiwarce. Po konsultacji wybierany jest optymalny zestaw fraz, o które będziemy walczyć.

W naszym przypadku może to być tak oczywista fraza jak „pozycjonowanie stron Szczecin”. Zapytania klientów są również w formie pytań „ile kosztuje pozycjonowanie strony?”. Duża liczba zapytań dotyczy również cen jak np. „pozycjonowanie Szczecin cennik”.

Znasz swój produkt i posługujesz się fachowym żargonem. Twoi klienci mogą korzystać z innego słownictwa. Często używają potocznych nazw, które wpisywane są w okienko wyszukiwania. Warto więc skonsultować ten temat z zawodowcem. Wykona dokładną analizę i przygotuje zestaw słów adekwatnych dla pozycjonowanej strony. W ramach naszej przyszłej współpracy dokładnie przeanalizujemy Twoją branżę i wybierzemy słowa kluczowe adekwatne do Twojego biznesu.

Zestaw dobrych słów kluczowych jest podstawą do tego, aby przyjrzeć się zawartości strony. Na tym etapie słowa kluczowe są przyporządkowywane do odpowiednich podstron serwisu. W tym miejscu najczęściej zachodzi potrzeba gruntownego przemodelowania architektury podstron. Pojawiają się nowe podstrony, które wymagają nowych treści, czyli copywriting.

Nie każdy przedsiębiorca ma czas, aby samemu je napisać. Każda agencja SEO ma w swoich szeregach copywriterów SEO – również nasza. Nasz copywriter napisze nowe treści na stronę internetową. Będą angażujące, odpowiednio skonstruowane i nasycone słowami kluczowymi. Wyszukiwarki je pokochają.

Zapytaj o wycenę Zapytaj o wycenę Zapytaj o wycenę Zapytaj o wycenę Zapytaj o wycenę Zapytaj o wycenę