Projektowanie logo

Chcesz, aby Twoje logo zostało zapamiętane? Zależy Ci na stworzeniu efektownego logotypu i wykreowaniu identyfikacji wizualnej marki? Postaw na logo, które wyróżni Cię na tle konkurencji. Wybierz projektowanie logo Szczecin i zaufaj profesjonalistom.

Projektowanie logo firmy – Szczecin

Odpowiednio wykreowane logo i spójna, efektowna identyfikacja wizualna to podstawowe elementy wpływające na sukces i rozpoznawalność marki. Projekt logo to fundament każdej firmy chcącej wyróżnić się na tle konkurencji. Projektowanie logo to jedna z najistotniejszych czynności podczas otwierania własnej działalności. Logotyp jest znakiem rozpoznawczym marki, który towarzyszy jej przez wszystkie lata istnienia. Logo będzie towarzyszyć Twoim Klientom na każdym kroku. Warto aby komunikowało wartości jakimi kieruje się Twoja firma. 

Dlatego zaprojektowanie logo warto powierzyć doświadczonym specjalistom. Dzięki temu Twoja firma będzie wyjątkowa i rozpoznawalna. W agencji interaktywnej Avangardo stworzymy silny fundament funkcjonowania Twojej marki na rynku. Zaprojektujemy logo, który zdefiniuje tożsamość Twojej marki. Od 12 lat kreujemy wizerunki firm w Szczecinie i nie tylko. 


Identyfikacja wizualna dla firm ze Szczecina i nie tylko

Identyfikacja wizualna to cały zestaw elementów składających się na komunikację marki. To elementy galanterii biurowej, księga znaku, ulotki i broszury które obecne są w niemal każdej firmie. Dobra identyfikacja wizualna wykorzystuje logotyp w sposób jednorodny i spójny. Kompozycja, forma i właściwy kolor potrafią sprawić, że Twoja marka wyróżni się na tle konkurencji i dotrze do szerokiego grona potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia mówi się, "jak Cię widzą, tak Cię piszą".

Bez względu na to, czy identyfikacja wizualna firmy wykorzystywana będzie w Internecie, czy w druku, przekaz, jaki za sobą niesie, musi być spójny. Dobranie najlepszych rozwiązań wizualnych wymaga holistycznego spojrzenia na markę oraz wartości jakimi się kieruje. 

Identyfikacja wizualna to właściwy dobór środków wyrazu pozwoli stworzyć przekaz, który zostanie podświadomie odczytany przez odbiorcę i przełoży się na konkretne emocje, odczucia oraz sposób postrzegania marki.  Marka, która jest zapamiętywalna, zdobywa przewagę na rynku. Zobacz jakie projekty identyfikacji wizualnej wykonaliśmy dla naszych Klientów. Wybierając usługę projektowania logo dla firmy w Avangardo, masz pewność, że zajmą się tym zawodowcy.


Z czego składa się logo?

Słowa "Logotyp" i "Logo" często używa się zamiennie i w dużym uproszczeniu, mogą znaczyć to samo. Logo składa się z tzw. sygnetu czyli ikonki oraz tagline czyli dopisku. Tym dopiskiem może być nazwa marketingowa firmy, uzupełniona często o dopisek w formie sloganu.  Sygnet może zostać umieszczony w różnej konfiguracji względem tagline np. poziomej czy pionowej. Często sam sygnet stanowi już rozpoznawalne logo (np. Nike). 


Dobre logo firmy – kluczowe zasady

Dobry logotyp to taki, który zrozumiesz i zapamiętasz. Logotyp powinien mieć nowoczesną i prostą formę graficzną, która będzie czytelna dla odbiorcy. Niepisana zasada mówi, że dobre logo to takie, które będziesz mógł opisać z zamkniętymi oczami po jego zobaczeniu. Spójrz na nasze logo i zamknij oczy. Co widzisz? 

Dobrze zaprojektowane logo firmy powinno odznaczać się określonymi cechami, dzięki którym będzie właściwie identyfikować markę. Realizując projektowanie logotypu, pamiętamy o tym aby logo było:

  • Proste - Projekty logo muszą łatwo zapadać w pamięci odbiorców. Dobre nie takie do którego dokładamy elementy, ale takie z których nie można już nic ująć. Prostota dotyczy zarówno kształtu, jak i kolorystyki. Mniej znaczy więcej.
  • Ponadczasowe - Łatwo poddać się chwilowym modom i stworzyć projekt ładny tylko tu i teraz. Ponadczasowość powoduje, że logo pozostanie "świeże" przez wiele lat i nie będzie wymagało kosztownej rewitalizacji. My wiemy, jak to osiągnąć.
  • Uniwersalne - Uniwersalność pozwala na wykorzystanie zaprojektowanego logotypu na wiele różnych sposobów oraz na wielu różnorodnych nośnikach. Dobre logo powinno dobrze wyglądać zarówno na małych wizytówkach, większym monitorze jak i na ogromnej reklamie budynku. 
  • Czytelne - Dobre logo firmy musi być zrozumiałe dla odbiorców, a nie tylko dla jego autora. Logo jest nośnikiem informacji i powinna być ona czytelna. Wizualna komunikacja to sztuka i nasi graficy to rozumieją. 

 
4P czyli logo dla firmy w czterech prostych krokach

Przeprowadzimy Cię przez wszystkie etapy realizacji zlecenia. Stworzymy projekt, który będzie w pełni odpowiadać Twoim potrzebom. Naszym wspólnym celem jest zaprojektowanie logo, które będzie godnie reprezentować Twoją firmą i nasze umiejętności. Proces projektowania logo w Avangardo składa się z 4 kroków opatrzonych literą "P". 

  • Krok 1. - PLAN 
    Do dobrego projektu trzeba się dobrze przygotować. Powiedz nam czego potrzebujesz i jakie masz oczekiwania. Opowiedz o swojej firmie i wartościach, jakimi się kieruje. Wszystko to będzie miało odzwierciedlenie w naszych projektach.

  • Krok 2. - PROPOZYCJE
    W ramach takiej usługi standardowo projektujemy 3 unikalne i różne propozycje logo, które poddajemy Twojej ocenie. Każdy z projektów to inny pomysł i jest stworzony od "czystej kartki". 

  • Krok 3. - POPRAWKI
    Prezentacja projektów to nie koniec prac. Zawsze jesteśmy otwarci na Twoje sugestie zmian i chętnie je wdrażamy. Skonsultujemy proponowane zmiany i wspólnie doszlifujemy nasz "brylancik".
  • Krok 4. - PLIKOWANIE
    Po akceptacji wybranego logo, przejdziemy do jego plikowania. Logo zostanie zapisane w licznych formatach, w tym w wersji wektorowej (cdr, ai, eps) oraz wersji rastrowej (jpg, png, gif). Co ważne, wraz z przekazaniem plików, przekażemy także autorskie prawa majątkowe do zaakceptowanego projektu. 


Projekty logotypów i identyfikacja wizualna - postaw na Avangardo

Wiesz już co charakteryzuje dobre logo firmy oraz znasz 4 kroki prowadzące go jego wykonania. Znalazłeś już także wykonawcę Twojego nowego logo... zaufaj Avangardo.

Stworzymy unikalny wizerunek Twojej firmy i wykreujemy ponadczasowe logo. Logo to początek naszej drogi. W razie potrzeb zaprojektujemy wizualny system komunikacji marki i stworzymy księgę znaku. Zaprojektujemy wizytówki, ulotki a nawet profesjonalną stronę internetową. Przede wszystkim jednak zadbamy o to, by wszystkie elementy identyfikacji wizualnej były spójne i wywoływały u odbiorców pożądane emocje.