Prowadzenie social media

Zapewne masz konto na Facebook – Twoi Klienci r贸wnie偶. Codziennie komunikuj膮 si臋 ze sob膮, poznaj膮 opinie o produktach i dokonuj膮 zakup贸w. Twojej firmy nie mo偶e tam zabrakn膮膰. Zapytaj o prowadzenie fanpage i zadbaj o wizerunek firmy w social media.

Na czym polega prowadzenie social media?

Prowadzenie kana艂贸w social media to nie tylko dodawanie post贸w zwi膮zanych z mark膮. To przede wszystkim dzia艂ania oparte o zaplanowan膮 strategi臋 komunikacji marki. Dzia艂alno艣膰 w mediach spo艂eczno艣ciowych opieramy na potrzebach naszych klient贸w. Dzi臋ki temu komunikacja jest skuteczna oraz warto艣ciowa. Zadbamy o w艂a艣ciw膮 tre艣膰 post贸w, ich jako艣膰 oraz przekaz. Wszystko po to, by w odpowiedni spos贸b zbudowa膰 Tw贸j wizerunek w social mediach. 

Prowadzenie firmowego fanpage to spos贸b na zbudowanie trwa艂ych relacji z klientami oraz promocj臋 produkt贸w i us艂ug firmy. Spos贸b komunikacji dostosowujemy do specyfiki danego kana艂u, aby wydoby膰 z ka偶dego z nich potencja艂 przek艂adaj膮cy si臋 na zwi臋kszenie rozpoznawalno艣ci Twojej marki. Ka偶dy fan jest inny. 

prowadzenie social media


Czym jest marketing w social media?

Social media marketing odnosi si臋 do promocji prowadzonej za po艣rednictwem medi贸w spo艂eczno艣ciowych. Kiedy艣 g艂贸wnym celem dzia艂alno艣ci social media marketingu by艂o generowanie wi臋kszego zasi臋gu i przekierowywanie ruchu na stron臋 internetow膮. Obecnie marketing w mediach spo艂eczno艣ciowych pomaga budowa膰 mark臋, poprawia膰 komunikacj臋 oraz pozwala na sprzeda偶 bezpo艣rednio w platformach spo艂eczno艣ciowych. Najwi臋ksz膮 zalet膮 social media marketingu jest tworzenie silnych relacji z klientami u艂atwiaj膮cych identyfikacj臋 z mark膮. 


Media spo艂eczno艣ciowe w liczbach

  • W Polsce ponad 18 mieszka艅c贸w jest aktywnymi u偶ytkownikami serwis贸w spo艂eczno艣ciowych.
  • Konta na Facebook posiada ju偶 ponad 17 milion贸w Polak贸w, na Instagramie obecnych jest ponad 6 milion贸w Polak贸w.
  • 98% wszystkich internaut贸w przyznaje, 偶e odwiedza kana艂y spo艂eczno艣ciowe przynajmniej raz w miesi膮cu.
  • Polacy dziennie sp臋dzaj膮 prawie 2 godziny w serwisach spo艂eczno艣ciowych. 


Prowadzenie firmowego profilu – dlaczego warto?

Prowadzenie profilu na Facebook swojej firmy jest sposobem na prezentowanie oferty oraz budowanie zaufania do marki i jej produkt贸w. Tak robimy na naszym profilu Facebook. To jednak nie wszystkie korzy艣ci wynikaj膮ce z prowadzenia kana艂u spo艂eczno艣ciowego. Jest ich znacznie wi臋cej:

Prowadzenie social media 1BUDOWANIE RELACJI
Media spo艂eczno艣ciowe s膮 sposobem na budowanie wzajemnych relacji. Sta艂y kontakt z odbiorcami pozwala stworzy膰 zaufanie oraz relacje oparte na lojalno艣ci. Staj膮 si臋 one polem do prezentacji produkt贸w oraz promocj膮 艣wietnej obs艂ugi klienta b臋d膮cej jedn膮 z filar贸w sukcesu marki. Budowanie relacji poprzez social media jest te偶 sposobem na kreowanie rzecznik贸w marki.聽
Prowadzenie social media 3KREOWANIE MARKI
Przekaz tre艣ci poprzez social media pozwala skutecznie budowa膰 mark臋. Wykorzystanie rozmaitych kana艂贸w umo偶liwia prowadzenie sp贸jnej komunikacji ukazuj膮cej r贸偶ne oblicza firmy. Pomaga r贸wnie偶 dociera膰 do r贸偶nych grup odbiorc贸w. Efektem synergii dzia艂a艅 jest stworzenie wizerunku silnej, odpowiedzialnej marki generuj膮cej sp贸jny przekaz.聽
Prowadzenie social media 5KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI
Komunikacja w social media wp艂ywa pozytywnie na ocen臋 jako艣ci obs艂ugi klienta. Szybka informacja zwrotna oraz rzetelna obs艂uga klienta to czynniki przyczyniaj膮ce si臋 do budowania pozytywnej opinii o firmie. Jest to te偶 spos贸b na otrzymanie informacji zwrotnej od klienta b臋d膮cej podstaw膮 do ulepszania oferty firmy.聽
Prowadzenie social media 7REKRUTACJA PRACOWNIK脫W
Kana艂y social media pozwalaj膮 na przeprowadzanie skutecznych rekrutacji pracownik贸w. Dzi臋ki odpowiednim funkcjom mo偶na udost臋pnia膰 aktualne oferty pracy b膮d藕 dociera膰 bezpo艣rednio do potencjalnych kandydat贸w spe艂niaj膮cych okre艣lone kryteria.聽Employer Branding to tak偶e mo偶liwo艣膰 budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Prowadzenie social media 9KAMPANIE REKLAMOWE
Social media umo偶liwiaj膮 przeprowadzanie efektywnych kampanii reklamowych, dzi臋ki kt贸rym mo偶na dotrze膰 do sprecyzowanej grupy odbiorc贸w. Ogromna ilo艣膰 informacji gromadzona przez media spo艂eczno艣ciowe wykorzystywana jest do lepszego targetowania reklam, a tym samym do tworzenia skutecznych przekaz贸w marketingowych.聽


Sp贸jna komunikacja w social mediach

Komunikacja w mediach spo艂eczno艣ciowych wspiera budowanie wizerunku marki. Okre艣lenie strategii komunikacji to jedna z najwa偶niejszych kwestii zwi膮zanych z dzia艂aniami w social media. Warto do tego celu zatrudni膰 profesjonaln膮 szczeci艅sk膮 agencj臋 social media. Pierwszym krokiem jest wyznaczenie cel贸w komunikacji, czyli okre艣lenie kierunku, w jakim d膮偶ymy poprzez obecno艣膰 w mediach spo艂eczno艣ciowych. 

Komunikacja w mediach spo艂eczno艣ciowych firmy mo偶e mie膰 r贸偶ne cele:

Edukacyjne 鈥 Zaprezentuj swoje produkty, ich zastosowanie i spos贸b u偶ytkowania. Opublikuj porady, ciekawostki z bran偶y oraz artyku艂y poszerzaj膮ce wiedz臋 na temat produkt贸w oraz rozwi膮za艅. To dzia艂a.Komunikacyjne 鈥 Masz mo偶liwo艣膰 poznania opinii klienta na temat produkt贸w i us艂ug. To bezcenna wiedza, poniewa偶 pozwala lepiej dostosowywa膰 je do potrzeb odbiorc贸w. Media spo艂eczno艣ciowe ju偶 dawno sta艂y si臋 sposobem na szybki kontakt z mark膮. 
Brandingowe – Obecno艣膰 w mediach spo艂eczno艣ciowych pomo偶e Ci promowa膰 Twoj膮 mark臋 oraz budowa膰 pozytywny wizerunek. Do budowania 艣wiadomo艣ci marki mo偶esz wykorzysta膰 skuteczne techniki marketingowe jak Storytelling czy Employer Branding.Informacyjne 鈥 media spo艂eczno艣ciowe to nie tylko memy. Wykorzystaj elementy marketingu szeptanego i wirusowego, kt贸re maj膮 niezmiennie ogromn膮 si艂臋 oddzia艂ywania. Grupy tematyczne s膮 miejscem wymiany opinii, r贸wnie偶 na temat marek – w tym Twojej.


Jak wybra膰 kana艂y social media?

Internet nie ko艅czy si臋 na Facebook. Umiej臋tny wyb贸r kana艂贸w social media wp艂ywa na efektywno艣膰 komunikacji. Dlatego zadanie to warto powierzy膰 agencji social media. Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest oraz YouTube to obecnie najbardziej popularne serwisy spo艂eczno艣ciowe wykorzystywane do promocji marek w Polsce. Prowadzenie firmowego Instagrama mo偶e si臋 okaza膰 r贸wnie skuteczne co prowadzenie firmowego Facebooka. Na ka偶dym z nich komunikacja prowadzona jest w odmienny spos贸b. Zrzeszaj膮 r贸wnie偶 zr贸偶nicowane grupy odbiorc贸w poszukuj膮cych okre艣lonych tre艣ci. 

Oferujemy prowadzenie kana艂贸w w mediach spo艂eczno艣ciowych dostosowane do potrzeb klient贸w oraz specyfiki bran偶y. Opracujemy kompleksow膮 strategi臋 komunikacji Twojej marki oraz jej obecno艣ci w najbardziej odpowiednich platformach. B臋dziemy tworzy膰 sp贸jny wizerunek Twojej marki poprzez komunikacj臋 dostosowan膮 do okre艣lonych kana艂贸w. 

Stworzymy profesjonalne strony firmowe Twojej marki. Zadbamy o ich wygl膮d oraz tre艣ci. Zoptymalizujemy je pod wzgl臋dem widoczno艣ci, aby by艂y warto艣ciowe dla klient贸w oraz u偶yteczne pod k膮tem pozycjonowania. 


Skuteczna kampania reklamowa – nie tylko na Facebook

Kampanie reklamowe na Facebook stanowi膮 skuteczne wsparcie szerszych dzia艂a艅 promocyjnych marki. Umiej臋tne okre艣lenie parametr贸w kampanii pozwala osi膮gn膮膰 zamierzony sukces sprzeda偶owy w za艂o偶onym bud偶ecie. Mo偶liwo艣膰 precyzyjnego targetowania reklam do konkretnej grupy odbiorc贸w sprawia, 偶e platformy spo艂eczno艣ciowe maj膮 du偶y potencja艂 reklamowy. Wykorzystuj膮 to od lat najwi臋ksze marki. 

Przeprowadzimy efektywne kampanie reklamowe w mediach spo艂eczno艣ciowych 鈥 Facebooka oraz Instagrama, co pozwoli zwi臋kszy膰 konwersj臋 oraz 艣wiadomo艣膰 Twojej marki. Ustalimy bud偶et jaki chcesz przeznaczy膰. B臋dziesz mia艂 nad nim pe艂n膮 kontrol臋.

Prowadzenie fanpage cennik (w 2022 roku)

Koszt prowadzenia Facebook zale偶y od wielu czynnik贸w. Przede wszystkim nale偶y ustali膰 intensywno艣膰 dzia艂a艅. Odpowiedz sobie na pytanie jak cz臋sto maj膮 pojawia膰 si臋 wpisy. Niekt贸re marki komunikuj膮 si臋 cz臋艣ciej, inne rzadziej. Mo偶emy przyj膮膰, 偶e posty powinny pojawia膰 si臋 minimum raz w tygodniu.

Cena za prowadzenie Facebooka zale偶na jest r贸wnie偶 od dostarczanych materia艂贸w. Je偶eli jeste艣 w stanie dostarczy膰 autentyczne zdj臋cia, posty b臋d膮 bardziej spersonalizowane. Oczywi艣cie agencja social media mo偶e wspomaga膰 si臋 zdj臋ciami z banku zdj臋膰, ale nic nie zast膮pi autentycznych fotografii dostarczonych ze strony Klienta.  

Kolejny element maj膮cy wp艂yw na cen臋 to prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku, organizowanie konkurs贸w czy sondowanie fan贸w za pomoc膮 ankiet. To wszystko wymaga od specjalisty odpowiedniego do艣wiadczenia oraz czasu. Dlatego te偶 sztywny cennik prowadzenia Facebooka nie istnieje. Ka偶da wycena jest wykonywana indywidualnie, po uprzednim wysondowaniu potrzeb. Dzi臋ki temu p艂acisz tylko za te dzia艂ania, kt贸re b臋d膮 wdra偶ane na Twoich firmowych profilach. 

Prowadzenie fanpage


Agencja social media w Szczecinie

W Avangardo opracujemy strategi臋 obecno艣ci Twojej marki, dzi臋ki kt贸rej zaistniejesz w mediach spo艂eczno艣ciowych. Zajmiemy si臋 zarz膮dzaniem profilami social media Twojej firmy. Napiszemy teksty, kt贸re pozwol膮 na skuteczn膮 komunikacj臋 z Twoimi fanami na r贸偶nych platformach, na kt贸rych obecna b臋dzie Twoja marka. B臋dziemy mierzy膰 efektywno艣膰 dzia艂a艅 oraz monitorowa膰 social media za pomoc膮 narz臋dzi pozwalaj膮cych bada膰 zachowania u偶ytkownik贸w. 

Prowadzenie social media 11

SZYBKA wycena
WYPE艁NIJ BRIEF ONLINE
TO NIC NIE KOSZTUJE